Welkom Cyrille
Gepubliceerd: 1 juni 2026EE Care versterkt zicht met nieuw talent. Cyrille Zweekhorst is toegevoegd aan het support team en komt met zijn kennis en kunde uit de financiële wereld het team ondersteunen. Hij is nu een aantal weken aan het werk, hoog tijd voor introductie en een update van zijn werkzaamheden.
Wie ben jij — vertel eens in een paar zinnen over jezelf?
Ik ben Cyrille Zweekhorst, 43 jaar geleden geboren in Leidschendam en opgegroeid in Voorschoten.
Altijd in Voorschoten blijven wonen. Ruim 8 jaar geleden samen met Nicole een woning gekocht waar we met onze 3 kinderen wonen, twee jongens van 11 en 7 en één meisje van 3.
Verder ben ik sportief, altijd gevoetbald tot een paar jaar geleden. Momenteel voornamelijk fitness en achter mijn kinderen aan rennen 😉
Ik ben een familiemens en ga graag op vakantie en op pad met mijn gezin.
Wat deed je voordat je bij EE Care terechtkwam?
Altijd werkzaam geweest op de financiële administratie, veel ervaring opgedaan bij hele verschillende bedrijven, waarvan de laatste 3 jaar bij een Semioverheidsbedrijf waar ik medeverantwoordelijk was voor de projectadministratie en beheer van de diverse softwareprogramma’s.
Hoe ben je in de energiewereld gerold?
Heel toevallig eigenlijk 😊
Bij mijn vorige werkgever was/is een reorganisatie gaande, waardoor ik begin dit jaar besloten heb om verder te kijken.
Ik kwam de vacature tegen van EE Care en de functieomschrijving en vacature sprak me gelijk heel erg aan, waarna ik besloten heb om te solliciteren. Daarna is het heel snel gegaan 😊
Wat ga je/ben je nu precies doen binnen EE Care?
Als Supportmedewerker beantwoord ik vragen van klanten en probeer ik de Relatiebeheerder zoveel mogelijk te ondersteunen.
Waarschijnlijk zal ik zeker het eerste jaar nodig hebben om mezelf de energiewereld eigen te maken.
Wat trok je aan in EE Care als werkgever?
De balans tussen werk en privé, veel leuke dingen doen met collega’s en de betrokkenheid bij het personeel.
Wat hoop je te leren of te ontwikkelen in deze rol?
De energiewereld is helemaal nieuw voor mij, hier zal ik dus veel kunnen leren en ik hoop uiteindelijk mijn eigen inbreng te hebben en mijn steentje bij te dragen aan het beantwoorden van energievraagstukken van klanten.
Hoe bevallen de eerste weken bij EE Care?
Heel goed! Leuke collega’s die allemaal betrokken zijn en waar ik met vragen terecht kan.
Leuk om in een apart gesprek kennis gemaakt te hebben met alle collega’s.
Wat vind jij het meest boeiende of uitdagende tot nu toe aan het energievak?
Het realiseren van (behoorlijke) besparingen voor klanten aan de hand van kleine omzettingen.
Daarnaast is de energiewereld nieuw voor mij, waardoor ik veel hoop te leren.
Wat is jouw eigen duurzaamste gewoonte — privé of zakelijk?
Ik heb een hybride auto, dus probeer ik zoveel mogelijk om alleen korte afstanden te rijden waardoor ik zo min mogelijk brandstof verbruik 😊
Wat zijn drie woorden waarmee (oud)collega’s jou zouden omschrijven?
Troubleshooter, nauwkeurig, gezellig.
Wat doe je als je niet aan het werk bent?
Op pad met (één van) de kinderen. Voetbal kijken.
Wat is een leuk of verrassend feitje over jezelf dat mensen niet snel zouden raden?
Ik kan de hele dag door eten zonder een kilo aan te komen en dan heb ik ook nog een zittend beroep 😊