Gezocht: Medewerker energie-administratie

Gepubliceerd: 1 september 2021

32-36 uur per week

Vind jij het leuk om samen onze regio te verduurzamen? Ben je sterk in samenwerken, begeleiden en het nemen van initiatief? Sta je open voor veranderingen en durf je verantwoordelijkheid te nemen? Dan is EE Care op zoek naar jou!

Functieomschrijving

Je verzorgt de energie-administratie van onze klanten en zoekt continue naar verbeteringen om de processen te optimaliseren o.a. door automatisering en frisse ideeën. Daarnaast werk je samen met jouw vijf collega’s aan de doelstellingen van onze de afdeling. De uiteindelijke doelen zijn: werkplezier voor jou en je collega’s en natuurlijk een hoge klanttevredenheid. De afdeling is de stabiele basis van EE Care waar betrouwbaarheid en openheid een belangrijke rol spelen.

Je taken bestaan uit:

  • Verwerken en inregelen van opdrachten van onze regionale klanten
  • Verwerken van contracten, aanmeldingen en mutaties van aansluitingen
  • Verder digitaliseren van processen: o.a. factuurcontrole en contractbeheer
  • Ondersteuning bieden aan relatiebeheerders en accountmanagers van de salesafdeling
  • Zorgen dat de klant altijd inzicht heeft in de meest actuele informatie op onze klantenportal
  • Afhandelen van klantvragen en contact met klanten

Om vooral tijd voor onze klanten en elkaar te hebben, zijn we continue op zoek naar verbeterpunten om zo efficiënt en prettig mogelijk met elkaar samen te werken. Digitaliseren en automatisering speelt hier een belangrijke rol in. Ook de komende jaren zijn er verschillende interessante verbeteringen door te voeren, waarbij jouw frisse blik zeker van waarde is. De energiemanagementdatabase van EE Care is een zelfontwikkeld CRM-systeem waarvoor nieuwe ontwikkelingen gemakkelijk kunnen worden doorgevoerd door onze programmeur.

Waar zijn wij bij jou naar op zoek?

  • Minimaal HBO-denkniveau;
  • + 3-5 jaar werkervaring binnen een binnendienst of klantenservice functie;
  • Een teamspeler die continue op zoek is naar verbetering;
  • Gevorderde kennis van MS Excel;
  • Vaardig met Outlook, Word, ICT en CRM-systemen;
  • Kennis van of affiniteit met energie of energiemanagement;
  • Goede beheersing van de Nederlandse taal;
  • Je herkent jezelf in de volgende competenties: Verantwoordelijk, analytisch, communicatief, besluitvaardig, sociaal en flexibel;

Geen ervaring, maar wel ambitieus? Overtuig ons waarom jij de eigenschappen bezit om je in deze rol verder te ontwikkelen.

Wat bieden wij?

EE Care biedt een uitdagende en flexibele baan met ruimte voor persoonlijke inbreng. De functie is bedoeld om uiteindelijk een vast teamlid aan te stellen. Wij bieden een marktconform salaris en aantrekkelijke secundaire arbeidsvoorwaarden, omdat wij graag duurzaam met elkaar om gaan.

Werkomgeving

EE Care is een persoonlijke, regionale en ambitieuze energie-intermediair. Je maakt onderdeel uit van een gezellig team van 13 personen, verdeeld over twee afdelingen. Werken bij EE Care is werken in een flexibele en leerzame omgeving, waarbinnen ruimte is om jouw kwaliteiten in te zetten. Maar ook een team dat vaak gezellig samen wandelt in de pauzes en natuurlijk slaan we geen (verjaarsdags)feestje over! Het team bestaat uit specialisten op het gebied van facturen, contracten, inkoop, techniek en duurzaamheid. Wil jij helpen de energiekosten te verlagen van onze klanten en onderdeel uitmaken om het succes van EE Care verder uit te breiden? Dan ondersteunen wij jou bij jouw ontwikkeling, zodat we samen onze mooie regio kunnen verduurzamen.

Meer weten?

Is je interesse gewekt of wil je meer informatie? Dan kijken wij erg uit naar jouw reactie. Stuur je persoonlijke sollicitatiebrief inclusief CV naar menno@eecare.nl of je kunt persoonlijk contact opnemen met Menno Nieuwenburg via het telefoonnummer 088-3322777. Kijk voor meer informatie op www.eecare.nl.

(Acquisitie door tussenpersonen naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld)